czwartek, 20 grudnia 2012

1. Elektryczne gitary


Moim pierwszym zdobytym autografem był podpis Elektrycznych Gitar. Pamiętam,że wtedy miałam mega zły dzień w szkole i ogólnie miałam lekkie załamanie a wracan do domu a skrzynce leży zaadresowany do mnie list.Myślałam że to będzie autograf p.Anny Korcz albo Natalii Lesz ponieważ one mi odpisały na mejla a tu takie zaskoczenie. Zdjęcie jest ładne i z dedykacją w dodatku czekałam na niego bardzo krótko.Stwierdziłam,że jeżeli ażdy autograf wywołuje taką radość,to ja chce mieć takie hobby do końca życia :3


Elektryczne gitary-> piotr@elektrycznegitary.pl
co wysłałam: @
kiedy wysłałam: 28.11.2012
kiedy dostałam:04.12.2012
dedykacja :tak :)
przód :3
tył :)



1 komentarz:

  1. Witaj oficjalnie w "Naszym świecie autografów" ;)
    Bardzo gratuluję autografu - przyznam,
    że takiego nie mam!

    A wyobrażasz sobie radość, gdy jednego dnia przychodzi 5 autografów?! Jakaś nagła euforia znikąd - miałam tak :D

    Pozdrawiam, życzę wytrwałości i cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń